dissabte, 5 de febrer del 2011

Benvingut al meu nou blog!

Des de fa uns mesos tinc la sort de tenir una feina que m'apassiona, i dedico tot el meu temps a pensar en com millorar l'educació, les universitats i la recerca del nostre país.

Full disclosure, treballo a l'obra social de CatalunyaCaixa dirigint l'àrea que té el mateix nom que aquest blog: Coneixement, Educació i Recerca.

Gràcies a aquesta feina estic descobrint molta informació i iniciatives i també em plantejo reflexions que vull compartir. També vull aprofitar per explicar algunes accions que fem des de la nostra obra social. D'aquí aquest nou blog, complementari al meu "blog de sempre", on seguiré escrivint de tot... excepte de coneixement, educació i recerca, que ho faré aquí.

Explicaré, com sempre, el que em vindrà de gust. Sempre la meva opinió i només la meva opinió, ja que no deixa de ser un altre blog personal. I també aprofitaré per compartir amb vosaltres algunes iniciatives que fem des de la nostra obra social que m'agraden especialment.

Espero que t'agradi aquest nou blog!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada