divendres, 1 de juny del 2012

Nova edició dels Ajuts Universitaris

Alguns amics (i altres persones que no conec personalment) m'heu preguntat per la nova edició dels Ajuts Universitaris de la Fundació CatalunyaCaixa (500 ajuts de 1.000€ a estudiants que comencen la universitat, basat només en mèrit acadèmic).

Us comento: hem publicat les bases (veure aquí) i els Ajuts es podran sol·licitar a partir del 16 de juliol, quan els estudiants ja tinguin les notes de selectivitat.

Doncs això, si coneixeu a algú que estigui fent segon de batxillerat, animeu-lo a que estudiï molt i a que demani aquest ajut.

I als que teniu la selectivitat aviat: molta sort!

P.D. Curiositat: vaig començar treballant a Caixa Manresa coincidint amb l'acte de lliurement dels Ajuts Universitaris (el meu primer dia de feina era dilluns i l'acte va ser el dissabte anterior, a Manresa).  Em va semblar un programa excel·lent i un acte molt entranyable, i estic molt content d'actualment participar-hi de forma molt més directa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada