dimarts, 24 d’abril del 2012

Nova edició de les Converses a La Pedrera amb Paolo Flores d'Arcais, Niall Ferguson, Yasmina Reza i Alberto Manguel

El mes de maig iniciem una nova edició de les Converses a La Pedrera.  Les Converses, que es faran ara a l’Auditori de La Pedrera a partir de les 19.30, són les següents:

  • 7 de maig, conversa entre el filòsof i periodista Paolo Flores d’Arcais i Josep Ramoneda 
  • 22 de maig, conversa entre l’historiador Niall Ferguson i Carles Capdevila 
  • 11 de juny, conversa entre l’escriptora Yasmina Reza i Joan Ollé 
  • 2 de juliol, conversa entre l’escriptor Alberto Manguel i Sergio Vila Sanjuan 
Reconec que a mi m'interessa especialment la de Niall Ferguson, a qui fa molt temps que segueixo (i amb qui tinc un gran amic comú, el Professor Richard Sylla).  Però també crec que les altres seran apassionants: en l'anterior edició de les Converses m'ho vaig passar genial amb aquells que coneixia més, com Grossman i Bauman, però també descobrint els que em quedaven més llunyans.

En aquesta ocasió, per tal de facilitar l’accés ja no hi ha reserva prèvia sinó que es poden adquirir les entrades de forma anticipada via online o a les taquilles de La Pedrera (a un preu simbòlic de 3€).

Espero que puguis venir a alguna Conversa (o a totes!).

Pots trobar més informació sobre aquesta nova edició aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada