diumenge, 15 de gener del 2012

Boscos, nou programa a TV3

No sóc un "gran fan" de la natura. Matiso: vull un país sostenible, verd i equilibrat, però segurament mai em trobareu donant una volta per un bosc o jugant amb animalons.

Els nens ens canvien, a mi també. A l'Àlex i la Vinyet els agraden els gossos i altres “bitxos” i, per tant, ara a mi també. I potser algun dia (no crec) els agradarà això d’anar a la natura: m’hi adaptaré i m'encantarà (!).

Dit això, m’ha agradat molt el nou programa “Boscos” que fan a TV3. Hi ajuda que participi el meu company i amic Miquel Rafa, i que el conductor del programa sigui el gran Martí Boada. Però a més crec que és una forma amena de conèixer els boscos de Catalunya, explicat de forma que algú amb el meu interès i coneixements sobre el tema ho trobi molt interessant.  Pedagogia i difusió.  Enhorabona per la feina feta.

Dissabtes a les 20:20, abans de les notícies de les 21:00. Us ho recomano.

I per cert, el nostre país (boscos inclosos) és un gran desconegut per molts de nosaltres.  I no som conscients el que ens estem perdent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada